Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 18 september 2009 13:03


www.amazon.com








Jag har varit inne på den här sidan flera gånger nu och sökt efter faktaböcker om hundrasen Grand Danois. Det finns en hel del böcker, men det är svårt för mig att veta om de är läsvärda. Jag söker ett innehåll där både skötsel och träning av valp och unghund tas upp och helst vill jag att boken ska vara skriven med ett lättläst engelskt språk. Jag har nämligen inte hittat några svenska böcker någonstans. 


Det jag kan göra är att läsa en del andra köpares recensioner, men det finns lika många positiva som negativa recensioner på alla böcker och det finns många böcker som är från 80- och 90-talet. De nyaste böckerna har tyvärr inga recensioner, så de två böcker jag "råkade" beställa genom att klicka på buy-knappen är från åren 2003 och 2000.


Great Dane - a comprehensive guide to owning and caring for your dog



 Your first Great Dane

 

  


The great dane - model of nobility


   


Denna bok kan jag tyvärr inte få tag på lika enkelt genom Amazon, så jag måste luska ut hur jag ska gå tillväga. Så nu får jag en av böckerna någon gång mellan 16 oktober och 5 november och den andra skickar de ett mail om när det är dags att få. Åååå, hoppas det är bra böcker.

Nu har jag letat runt lite och funnit ovanstående bok på författarens hemsida (Jill Swedlow). Den går att läsa i pdf-format, hurra!


http://www.sunstrike-great-danes.com


Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards