Familjen Mysbralla

Alla inlägg under oktober 2008

Av Herr och Fru Mysbralla - 31 oktober 2008 17:49

på Djurgården. Besöket gjordes med min sambo. Vi hade funderingar på att bli hundägare, eller jag hade det. därför besökte vi denna fantastiska uppfödare. Vi hade dock inte samma längtan R och jag, men kan man bli annat än fäst vid dessa underbara hundar?! Grand Danois är rasen för den/de som undrar.


I alla fall så har äventyret slutat med att vi får prova på att vara hundägare eftersom vi är fosterföräldrar åt lilltjejen som blir duschad på första sidan. På denna bild är det jag och lilltjejens mamma "Märtha". Om lite drygt 2 månader åker hon till sin blivande matte på Island. Det kommer att kännas kan jag lova. Trots att Missy bara har varit hos oss 4 veckor är hon min ögonsten och R är förtjust i henne också. Hur vi gör sedan med eventuell hund får framtiden utvisa.

Av Herr och Fru Mysbralla - 31 oktober 2008 16:20

Sitter med inläggsrutan uppe och funderar på vad jag ska skriva...något fyndigt, roligt, klyftigt, smart eller bara en kommentar om ingenting? Jag kan konstatera att jag gjort det många andra redan gjort; skaffat mig en blogg!!!

Vet dock inte när jag kommer att ha tid att skriva här och egentligen vet jag inte heller VAD jag ska skriva om. Det är väl därför jag bara kallar bloggen för mina fotspår, titeln får stå för att inläggen handlar om mig och min vardag.

Välkommen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards