Familjen Mysbralla

Alla inlägg under september 2013

Av Herr och Fru Mysbralla - 26 september 2013 22:02


Nya vinterjackor är inköpta. Jag tror de kommer funka bra i både lek och vid stadshäng. Overallerna har de inte provat ännu men de borde funka de från ifjol.

Av Herr och Fru Mysbralla - 26 september 2013 11:40



Vi flyttpackar så smått.



 






Av Herr och Fru Mysbralla - 16 september 2013 16:30


...att få njuta av promenaden hem från förskolan tillsammans med barnen.

Vi vill gå själva, inte åka vagn.

Klöver till pappan.

Av Herr och Fru Mysbralla - 15 september 2013 21:17


God mat blev det idag. Jag gjorde en riktig söndagsstek för första gången och vågade bjuda hem gäster på den. Vågat av mig vill jag lova.
Riktigt gott blev det. Steken serverades med klyftpotatis, gräddsås och grönsaker, både kokta och råa. Den här rätten kommer jag att göra igen - enkel och god. Det är den bästa kombinationen.

Av Herr och Fru Mysbralla - 7 september 2013 20:01



Igår fick jag ett spännande brev med posten.

Det var ett stort vitt kuvert adresserat till företaget.

Brevet hade ett försäkringsbolags namn tryckt på framsidan - oj vad spännande!



Brevet var tjockt, alltså innehöll det massor med papper.

Jag fick en klump i magen. Är det som när man söker jobb och får alla handlingar tillbaka, tänkte jag.

Så var det inte.

I brevet låg ett samarbetsavtal för underskrift.


Nu har jag läst igenom avtalet flera gånger och kommer skriva under på måndag.


HURRA!



Av Herr och Fru Mysbralla - 7 september 2013 19:54



Inflyttning 1 november på Bergfinkvägen 14. 8 veckor tills det är dags, tur att jag redan har börjat packa. Det känns konstigt att äntligen få flytta till hus och inte riktigt verkligt heller. Det blir väl det när vi väl är på banken och nycklar överlämnas etc.


Här kommer en liten kik på hur huset ser ut!


       


Det är allt ni får se. Välkommen att hälsa på efter 1 november istället!



Av Herr och Fru Mysbralla - 2 september 2013 08:41


Tack F&S Örnsköldsvik för den vackra buketten!

Av Herr och Fru Mysbralla - 1 september 2013 13:17


Resultat:

Leda - Duktig naturlig ledare med bra taktkänsla. Ger mycket energi till motionärerna.

Träning - Bra upplagt pass. Tänk på att långa stående är muskulärt belastande och kräver god teknik - motverka konditionsträningen.

Upplevelse - Bra konditionspass med variation och bra guidning av känsla, tid kvar, motivation från ledaren.

Slutsats: Godkänd!

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards