Familjen Mysbralla

Alla inlägg under november 2008

Av Herr och Fru Mysbralla - 30 november 2008 20:10

...i två timmar blev det under dagens eftermiddag. Hur KUL som helst ju! Det var jag och R, Sara och Markus samt Karen och Rikard. Jag lyckades få till en superbra serve och en rejäl smash och de två slagen får väga upp för alla missar och felslag jag gjorde. Vi gav järnet så när klockan närmade sig halv 5 var vi rejält hungriga och redo för lite julmat och mys hemma hos Jenny. Vilken nice första advent!

Tack alla som jag fick umgås med idag!

=)

Av Herr och Fru Mysbralla - 30 november 2008 11:13

hade jag igårkväll! Vad hände då? -Jo, vi hade lite fest hemma hos oss och det kom riktigt mycket folk, trevliga människor och okända människor och allt gick lugnt till. Idel glada ansikten, varm glögg och kall Mintu. Lite snacks här och lite godis där också en massa skratt. Musik spelades och vi överröstade stereon när "Bumbibjörnssången" helt plötsligt startade.

=)

Missy var med de tre första timmarna, sedan fick hon låna grannarnas hall tills vi kom tillbaka. Hon skulle inte fått ro i kroppen annars. Hon hade alla sina tillbehör med och vi riggade webbkameran för att se att hon hade det bra. Teknikens under!!!

Bild 1: Jag och Malin kramas.

Bild 2: Roger i sitt esse med en skrämd Mattias bakom sig.

Bild 3: Sara och Karen i allvarlig diskussion om världens elände.

Bild 4: Samtal i soffan med Johanna och Mattias.

Bild 5: Spelevinken Johan.

Bild 6: Johanna visar Rikard hur det ska gå till.


Av Herr och Fru Mysbralla - 26 november 2008 17:53

Jag har...få se nu...en, två och tre julklappar kvar att fixa. Sedan har jag funderingar på några till, men jag får se hur jag gör. Det ska vara något som bara dyker på mig och känns att det är till den/de personerna i så fall. Det får inte bli något framkrystat bara för att köpa och ge.


Och till helgen är det första advent så nu kommer mina julskivor att åka fram. Det saknas dock en sak för att det ska bli perfekt; min lillasyster som jag ALLTID brukar sjunga (läs: gala, yla, skräna) tillsammans med.

=)

Av Herr och Fru Mysbralla - 25 november 2008 18:01

- Det är frågan!                                           
           


HJÄLP!!!!!!

Vad tycker ni?

Av Herr och Fru Mysbralla - 24 november 2008 20:16

TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTt TRÖtt TRött Trött trött trött trött trött Trött TRött TRÖtt TRÖTt TRÖTT TRÖTT TRÖTT...Tröttare

Tröttaste TRÖTTER

Av Herr och Fru Mysbralla - 23 november 2008 09:43

Lägger in några bilder från den härliga dagen då vi alla tre i "familjen" var ute i snön.

Av Herr och Fru Mysbralla - 23 november 2008 08:19

Den här duschen blev av för att Missy gick omkring och luktade skunk. Jag har aldrig träffat på en skunk, men de ska ju lukta illa och det gjorde Missy. Detta är hennes tredje dusch och för varje gång går det bättre och bättre. Hon verkar till och med gilla det, framför allt när jag masserar in schampot. Det här var för två veckor sedan tror jag om jag minns rätt.

Av Herr och Fru Mysbralla - 22 november 2008 08:07

Fick till lite träning idag. Först var hela familjen ute på en liten morgonpromenad i vinterlandskapet. R tog med kameran och fotade Missy. Vi får se om det kommer några bilder på henne här i bloggen. Vi har kollat igenom "rullen" och de blev inte riktigt lika braiga som de han brukar ta. Det är bara att göra ett nytt försök.

=)

På eftermiddagen åkte jag och R till n´Joy för att köra ett konditionspass. Det blev 40 minuter rodd för R och 45 minuter för mig. Jag körde halva tiden på cross-trainer och den andra halvan på motionscykel. Snittpulsen var 153 och högsta pulsen 164. Snittpulsen var lite lägre än vanligt, men den här hösten känner jag mig inte tip top. Det var väldigt skönt att ha gjort ett pass i alla fall. Personalen fick säga åt oss att gå eftersom de skulle stänga.

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards