Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 5 november 2008

Av Herr och Fru Mysbralla - 5 november 2008 17:49

...väger lill-tjejen nu. Vi var hos veterinären för vaccination och de hade en sådan där stor våg så jag kunde inte låta bli att väga henne. Hon klarade av sprutan utan minsta lilla pip. I och för sig fick hon stå och mumsa levergodis ur min hand, så vad kvinnan bredvid pysslade med var ointressant. Hon är himla duktig i nya miljöer och med nya människor. Börjar dock bli lite för självständig när vi befinner oss alldeles i närheten av vår lägenhet, där hon känner sig trygg. Kommer inte när jag ropar och gör lite som hon vill. Det måste vi träna mer på tillsammans med "ligg" som inte vill fastna.

=)

Jag längtar till på lördag då vi ska åka till Sigtuna och hälsa på S+M och hämta mer hundfoder. Det ska bli intressant att se hur hon reagerar när hon kommer tillbaka till sin första uppväxtmiljö och kanske får träffa sin mamma också.

Sätter in en bild där man nästan ser hur tung jag tycker hon börjar bli.

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards