Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 16 november 2008

Av Herr och Fru Mysbralla - 16 november 2008 19:43

Fick till lite morgonträning idag, vilket känns skönt. Hade hoppats hinna med ett styrkepass nu på kvällen, men jag tar det imorgonkväll istället. Jag får nöja mig med att svetten lackade imorse när jag stod och trampade i 46 minuter på jobbgymet.

Trevlig kväll!

Av Herr och Fru Mysbralla - 16 november 2008 19:30

Blev äntligen en ny mobil. Jag har gått hela hösten och funderat på vilken det ska bli. Det enda krav jag egentligen haft är att det ska vara en okej musikmobil och nu är den här i min hand.

=)

Idag skulle vi ju städa. Dammtussarna ligger fullt synliga på golvet tillsammans med löv, grus och annat skräp. Än så länge klarar vi oss från att gå med andningsskydd. i alla fall. Jag vet inte hur många gånger vi har sagt att vi ska städa utan att det blivit av, så idag hade vi bestämt att det var dags....trodde jag. Vissa bryr sig lagom lite och drar iväg på annat istället. Ska jag städa på egen hand och bli arg? Ska jag också låta bli att städa och skjuta upp allt igen? Grrrrrrr, vad irriterad jag känner mig.


Tycker verkligen inte om folk som säger en massa saker också blir det inget av. Det är lika frustrerande med personer som hittar på en massa stup i kvarten, får andra intresserade och sedan blir det inget för det var inte allvarligt menat.

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards