Familjen Mysbralla

Alla inlägg under november 2008

Av Herr och Fru Mysbralla - 2 november 2008 09:07

Oj! Så länge både jag och Missy har sovit, skönt. Men jag har fortfarande den där huvudvärken som kommit och gått de senaste två veckorna. Den är värst på morgnarna. Hobbydoktorn funderar på om det kan vara spänningshuvudvärk...fast samtidigt så nyser jag. Blev en nysning rakt över stackars Missy´s mat. Hur kommer hon att reagera på det?  =)

Över till något mycket roligare; gårdagen! Det var härligt väder och jag tog två långa promenader i solen, en med Missy och en på egen hand. Dagen fortsatte med lunch på Cornetto med en härlig tjej, som jag träffar alldeles för sällan. Dessutom borde hon bli min personal shopper. Jag behöver och vill lära mig lite mer om styling, vilket hon är bra på. Hon ser ALLTID bra ut.


När jag kom hem (lite för sent för Missy) fick jag torka lite kiss, så jag bestämde mig för att svabba golven när det ändå hade hänt en olycka. Jag har aldrig städat så mycket som nu när lill-tjejen bor hos oss.

Kom iväg på ett styrkepass och det känns idag kan jag säga. Det blev bröst och axlar under ett effektivt pass på 30 minuter.

När jag kom hem var det bara att äta, duscha och invänta nästa härliga tjej. Vi satt och surrade ända till strax före 24, sedan tog hon ett smart beslut; ringa taxi istället för att cykla.


Jag är MYCKET nöjd med dagen!


Av Herr och Fru Mysbralla - 1 november 2008 08:07

lite styrka har jag tänkt genomföra idag. Det har blivit lite träning för mig den senaste månaden i och med att lill-tjejen och båten tar en del tid. Tanken var ju dock att jag som f d träningstok skulle hitta annat att göra. Det verkar ju fungera när man har hund.  =)

Men jag måste erkänna att de gånger jag får till ett träningspass så känns det väldigt bra i kroppen. Den gillar det!

Så nu ska kaffet ner och sedan bär det av ut, i det nollgradiga men soliga Västerås, för en promme.

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards