Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 1 oktober 2009 18:59


Hejsan hoppsan vad längesedan det stod något om min träning. Förhoppningsvis ska det bli ändring på det nu när kroppen äntligen börjar vakna till liv efter höstens sjukdom. Jag har känt mig som en säck potatis väldigt länge, men idag börjar den där säcken få ben, ben med kraft i, vilket jag är överlycklig för. Halsontet hänger dock ihärdigt i, men har eventuellt mildrats. Hädanefter hoppas jag vara frisk så jag ska kunna skriva vilken form av träning jag utför och vilka planer och mål jag har.  



Veckan är ju snart slut, men min förhoppning är att jag ska kunna utföra dessa pass:


Ikväll: Styrkepass med blandade lätta övningar för att väcka kroppen.

Fredag: Lätt konditionspass såsom cykel hemma, på gymmet eller en rask promenad.

Lördag: Morgonpromenad eller styrkepass med Älskade R (kanske J)

Söndag: Styrkepass eller morgonpromenad på förmiddagen. Bugg på kvällen.


Detta känns rimligt eftersom jag inte har någon tuff träning alls inlagd. Jag vill bara komma igång och sedan känna hur det känns för att sedan kunna göra en planering för kommande vecka.

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards