Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 28 oktober 2009 20:35


Ett inlägg med ett underliggande meddelande som handlar om avundsjuka, men inte såsom i sången av herr Hellman här nedanför. Flera gånger den senaste tiden har Älskade R fått lyssna på mig när jag beklagat mig angående min avundsjuka som gäller flera saker, men vi bryr oss inte så mycket i det utan nu lyssnar vi på låten istället.



Jag vet inte om Jakob Hellman gjort mer än ett album, men det jag känner till heter ...och stora havet. Det finns en massa härliga låtar och de går ju alla i hans speciella stil. Om jag ska försöka förklara så är det nog lite poppiga visor, fast det låter ju inte kul. Det ni ska veta är i alla fall att jag sällan säger positiva saker om svenska artister, så passa på att kolla upp den här mannen.



Av Herr och Fru Mysbralla - 28 oktober 2009 20:18


Idag har jag både fått och gett roliga saker med posten. När jag kom efter jobbet låg det ett litet vitt kuvert på dörrmattan. Det var adresserat till mig och på baksidan satt det en liten hund med tomteluva fastklistrad. Åååh, så spännande med ett riktigt brev som kommer med posten.


I brevet fanns ett jättefint egenhändigt gjort kort med ett hjärta för Älskade R och mig och det stod skrivet:


Till Annika och R

Kram L

 

TACK å TACK min fina och goa systerdotter. Stor kram (gruppkram) från oss båda!

 

Det jag skickade iväg var en liten present till en relativt nyfödd tjejmed namnet E. Hon bor i Umeå med sina föräldrar. Via den här länken kan ni se vad som fanns i det mjuka paketet de fick med posten idag.


http://wellnessbyme.blogspot.com/2009/10/den-e-saaaa-coool.html



Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards