Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 31 oktober 2009 08:44




Idag den 31 oktober 2009 är det exakt ett år sedan jag startade den här bloggen. Ett fyrfaldigt leve för både bloggen och mig vill jag höra. När jag var yngre försökte jag att skriva vanlig dagbok och påbörjade dagböcker i flera omgångar. Det höll dock bara i sig under en månad eller mindre. Denna blogg är därför värd att firas ordentligt. Jag har ju faktiskt skrivit minst ett inlägg varje vecka och ibland flera inlägg på en och samma dag.



Jag skriver för min egen skull, men tycker ändå att det är roligt att titta på besöksstatistiken. Allra roligast är det naturligtvis att få kommentarer från er som tittar in och läser bloggen. Det skulle också vara trevligt att få någon liten kommentar från er som egentligen inte följer min blogg utan bara råkar hamna här inne av en slump.


Dagen till ära ska jag förhoppningsvis få träffa min härliga vän J nere på stan. Innan stadsturen ska jag cykla hemma i vardagsrummet. För övrigt har jag inga särskilda planer.


Vilka är era lördagsplaner?

 

 

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards