Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 25 oktober 2009 20:08


Köpte ett par nya träningsskor för inomhusbruk. De gamla skorna har funkat fint, men jag minns inte ens när jag köpte dem, så längesedan är det. Säkert runt 10 år sedan, så det var kanske på tiden att byta ut dem. Men jag har inte slängt bort dem ännu...


De nya skorna är av märket Nike. Jag vet inte riktigt om jag kan säga det så högt eftersom de flesta träningsplaggen är av märket Adidas eller Puma. Det är ett svek från min sida nu att köpa ännu ett till märke. Så här ser skorna ut:


Nike Womens Air Burst Mid Sl

 

Tycker jag gjorde ett fynd då skon satt som gjuten på foten och var nedsatt från 799:- till 499:- Jag köpte också två par skidstrumpor av tjock och härlig kvalitet. Nu kan Älskade R äntligen få ha sina ifred.



Det blev även mer handlat. Vi åkte med mamma och O till Skultuna och fabriksbutikerna där. Det fanns massor med fina saker. Allt från gardiner, smycken från SNÖ, Kosta Boda, stekpannor, knivar och en massa mer kunde vi hitta där. På övervåningen fanns det till och med fotvårdsbehandlingar att betala för och få njuta av. Det hanns tyvärr inte med, men jag kan tänka mig att åka dit fler gånger när de har stor-rea, så fotvården är inte otänkbar. Här nere kommer den fina skålen som vi köpte till vardagsrummet. Vi har bytt gardiner och kuddar och nu går detaljerna i rött och orange.


Contrast Bowl orange från Kosta Boda

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards