Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 16 oktober 2009 21:28


Det är bara några dagar kvar tills jag får göra av med lite pengar. Windows 7 kommer snart ut och då äntligen kan jag köpa en ny bärbar dator.



För tillfället finns det två datorer som jag tycker är intressanta. Jag kommer att lägga upp bilder på dem här bloggen. Eventuellt skriver jag lite information om dem också eller så lägger jag in en länk så ni kan läsa om dem på annan plats.


Jag skulle nämligen vilja ha åsikter om vilken dator som verkar bäst och/eller snyggast. Ni får givetvis komma med egna tips på datorer som ni känner till är bra och snygga. Kraven jag har är att den nya datorn får kosta max 8000:-, skärmstorleken ska vara 15 samt vara av den supertunna sorten med LED. Det ska också finnas ett numeriskt tangentbord på sidan, inte bara siffrorna på rad högt uppe på tangentbordet. Datorn får inte vara blank pianosvart i färgen.

Av Herr och Fru Mysbralla - 16 oktober 2009 06:30


Jobbade över på torsdagen och kom hem strax efter 17:30. Älskade R hade stekt falukorv till middag. Jag ville egentligen inte äta korv eftersom jag åt grillkorv och potatis till lunch. Vi hade planerat att äta stekt laxfilé, men ingen av oss var sugen på det och vi hade noll fantasi och ork. Det slutade med att middagen bestod av hembakt bröd från bakmaskinen med ost, keso och stekt falukorv (jägarkorv) på. Det smakade fantastiskt gott trots att jag inte kallar det för riktigt middagsmat.


Det blev sängen direkt efter middagen och kort efteråt sov jag. Jag vaknade klockan 20:30 för att kliva upp och äta fruktsallad som Älskade R gjort. Snabbt var det gjort och då tog jag itu med tandborstning innan jag tog plats i sovrummet igen. Jag har en skön säng och sömn är det bästa som finns. Jag vaknade klockan 06:30 efter att ha sovit 11 timmar totalt.




Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards