Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 22 mars 2009 22:27


Efter veckans träning känner jag mig så här snygg och hot! Jag är redo för sommaren hehe!




Denna vecka blev det återigen mindre tränat än vad planeringen sade. Jag skyller på läkarbesöket med konstiga efterverkningar i tarmarna. Det blev slutligen så här, bättre än ingen träning alls.

Sammanlagd träning vecka 12:


Styrkepass överkropp 45 minuter


Promenad i raskt tempo 60 minuter tillsammans med älskade R


Cykling (lågintensivt) 1 timme och 45 minuter

Snittpuls: 133

Maxpuls: 145


Cykling högre intensitet 55 minuter

Snittpuls: 158

Maxpuls: 171









 


Av Herr och Fru Mysbralla - 22 mars 2009 15:07



Min nya frisyr presenteras här i form av den blanka och planka varianten.

Av Herr och Fru Mysbralla - 22 mars 2009 10:18



Jag shoppade loss igår för 2900:-. Nu undrar kanske de flesta vad jag köpte för snygga kläder och de flesta kanske ser fram emot att få se mig i några snygga plagg.


Så blir det inte eftersom jag köpte de plagg jag trivs bäst i och är allra bäst på att köpa också. Det blev alltså träningskläder för hela slanten efter ett besök på Adidasstore.



Tights



 


Löparskor

adiStar Ride




Vindjacka (herrmodellen som R köpte) Hittar ingen bild på dammodellen.



Förhoppningsvis kan jag modella för er iklädd min nya träningsoutfit. Vi får se vad kameran säger.

=)





 

Av Herr och Fru Mysbralla - 22 mars 2009 09:37





Jag glömde ju berätta vad jag längtade efter mest när vi var och gick på Stockholms gator och torg. Kring Hötorget finns två helt underbara karra-butiker. Chokladen är dyr, men bitarna är stora och smälter härligt i munnen. Älskade R tycker dock att chokladen här i stan på Mälarchocolaterie (Västerås) är allra bäst. Vi besökte Gottexperten och köpte en liten påse med olika chokladbitar för att ha att snaska på under Bounce. Den tog slut medan vi väntade på att själva föreställningen skulle börja...




Cappuccinotryffel





Av Herr och Fru Mysbralla - 22 mars 2009 09:13




Så är årets Bounceföreställning sedd och naturligtvis tycker jag att det var fantastiskt att se dem och att känna musikens rytm med kraftfull bas och trummor, som nästan sätter kroppen i rörelse på ett automatiskt vis.





De sju deltagarna är sådana fantastiska dansare. Vilken kroppskontroll, vilken styrka, vilken smidighet och inte minst, vilka idésprutor de är. Var får de allt ifrån till sina shower???


Denna föreställning "Caution" skiljer sig ganska mycket från de andra två föreställningar jag sett. I denna var det maximal interaktion med publiken och föreställningen utspelades i hela lokalen. Publiken står också upp hela föreställningen och man har inga fasta platser. Föreställningen inleds med att ett av mina favoritdjur kommer in i lokalen och tar plats. HÄFTIGT och HJÄLP!!!!!


Ett litet observandum kan vara om man har ryggbesvär eftersom det tar på att stå under hela föreställningen  även om den inte är speciellt lång. En timme och 15 minuter bör man veta att man pallar med.


Det jag saknade var "den röda tråden", som har funnits med i de tidigare föreställningar jag gått på, men med tanke på allt det nya som fanns med så kan jag överleva bristen på "röd tråd".





Föreställningen har sålt ut de flesta dagarna och fått fantastisk kritik, vilket lett till att de förlängt spelschemat. Ni som inte haft möjlighet att se Bounce eller inte känt till dem...passa på att boka biljetter nu. Föreställningen fortsätter att visas under maj månad.


www.ticnet.se




 

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards