Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 13 mars 2009 19:51


Jag känner mig verkligen i toppform just nu. Kroppen känns stark och jag sover bra, har ork och arbetsglädje. Jag är dock lite orolig för att denna härliga svit av välbefinnande ska försvinna eftersom de flesta runt omkring i omgivningen drabbas av vinterkräksjukan. En efter en uteblir de från jobbet och jag undrar om/när det blir min tur att ligga hemma som ett skakande litet barn på toalettgolvet, gråtande och självömkande. Eller är jag kanske smittbäraren som sprider denna kräksjuka till alla, men klarar mig ifrån den själv!?!?! -Den teorin tycker jag låter bra. 



Efter jobbets slut idag följde goa J med hem till mig för att hämta hem sin lilla nyckelpiga (bilen). Vi surrade lite och sedan drog jag och älskade R till n´Joy för att träna. Det har blivit dåligt av den varan på slutet. Det är konstigt...jag har börjat få svårt att ta mig iväg, men när jag väl sätter igång är jag taggad till max och passen går oftast bra. Även idag gick det bra. Ett cykelpass genomfördes på detta sätt -


TID: 52 min

SNITTPULS: 152

MAXPULS: 165


Imorgon blir det lågintensiv morgonträning före frukost, troligtvis en promenad. Jag tyckte jag hörde något om sol i Västmanland när väderleksrapporten ljudade i bakgrunden.


Nu ska vi se om jag kan överraska min älskade R.....






Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards