Familjen Mysbralla

Direktlänk till inlägg 25 april 2009

Vår i Västerås

Av Herr och Fru Mysbralla - 25 april 2009 11:59




Strålande sol i Västerås idag. Tog en mycket lugn promenad i solen med älskade R på förmiddagen. Jag behövde få luft men utan att anstränga mig. Jag hostar mer idag, men annars tror jag att det känns lite bättre i kroppen.


Vi strosade förbi lilla skogsdungen vid hyreshuset, gick vidare över bron och förbi min blivande nya arbetsplats, fortsatte ner mot Colorama. Där gick vi in för att titta på tapeter, golv och mattor. Vi fortsatte sedan vidare en sväng innan vi styrde kosan hem till lägenheten. Nu har jag tagit mig en stor mugg honungsvatten och tänker lägga mig för att sussa en stund.


Älskade R har ätit lunch och kommer tillbringa dagen nere i båten för att renovera. Jag tror det kommer att hända mycket där denna helg. Nu är det även så pass varmt ute att han kan börja plasta. Det är bra.


Här nere ser ni mig och alla andra sköna skogsblommor. Så här glad blir jag när det är varmt ute.




 
 
mor

mor

25 april 2009 16:54

Oj vad vackert med vitsippor, hoppas din förkylning försvinner snart.

http://noema.bloggagratis.se

 
Ingen bild

stora

25 april 2009 17:03

Vilken härlig vårbild.

 
Ingen bild

Annika

25 april 2009 17:31

Till Stora: Mmmm, varmt och härligt idag!


Till Mor: Förkylningen har visat sig svagare idag =)

 
Ingen bild

Lillasyster

25 april 2009 20:27

Visst är det härligt att solen tittar fram!
Här i umeå har det varit 15 grader idag- häääääärligt! =)
Kramis

 
Ingen bild

Annika

25 april 2009 20:42

Till Lillasyster: Vi har haft sol ganska länge och idag gick alla oförkylda människor i linne!!!

 
jossan

jossan

26 april 2009 08:11

Ha en fin dag söta du!!=)

KRAAAAAAAAAAAAAM och hoppas de känns mycket bättre i dag i kroppen.

http://josefinpersson.blogspot.com

 
Ingen bild

Annika

26 april 2009 20:09

Till Jossan: Känns bättre i kroppen, men nästäppan är som ovillig att ge med sig. Huvudvärken kommer och går också.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herr och Fru Mysbralla - 10 maj 2019 09:30


    Det sägs att man blir starkare när man tar sig igenom prövningar. Jag har jobbat så länge med mig själv, att lära mig lyssna på kroppen, hitta balans, nå en förståelse och acceptans att det är som det är och att jag är som jag är - good e...

Av Herr och Fru Mysbralla - 13 september 2017 09:30

  En ovanlig vanlig dag   Måndagen den 20 februari började som vanligt med att vakna och ta mig upp till arbetsträningen på Intersport. Efter att äntligen ha fått mina "hjälpmedel" trosgördel, medicinsk strumpbyxa samt bälte fungerade det återi...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:14

Grattis älskade Arvid på din 2-års dag önskar mamma, pappa och Liv. Tyvärr får du inte den där roliga fyrhjulingen i present. Men något annat skoj finns i det stora paketet. ...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:08

2014 började bra i hälsoväg. Jag kände mig starkare och piggare än på länge. Jag till och med sa det högt till omgivningen. Nu har jag under någon veckas tid haft diffusa besvär i bröst/hjärta och konstigt pirr i en underarm och fingrar. Älskad...

Av Herr och Fru Mysbralla - 23 januari 2014 15:12

Huvva! Jag ligger i influensa, tror jag iallafall. Det är i alla fall ingen vanlig liten förkylning. Det värker i leder och muskler och i bröstet för varje inandning. Det finns ingen kroppsställning som är bekväm. Jag har frossa och svettas om va...

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards