Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 12 april 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 12 april 2009 12:14


...är stor efter en egen hund idag!


www.joculete.ipn.ro/files/image/scooby-doo.jpg


En härligt stor och trygg Grand Danois är min önskan, gul eller tigrerad, som alltid blir glad att se mig, ger mig värme, älskar mitt sällskap och min uppmärksamhet.


En som vill göra sin matte glad och nöjd, känner hur matte mår och aldrig sviker.


Någon som vill promenera med mig i solen eller vilket väder det än är ute, för som man säger: det finns inget dåligt väder - bara dåliga kläder.


Jag har sovit riktigt crappy inatt, undrar vad det beror på. Kanske någon kan förklara. Jag saknade nog en stor vovve i sängen. Den dagen det bor en sådan hos mig är det nog bäst att sätta upp denna vid sängen.




Hunden är verkligen kvinnans bästa vän!

Tror du mig inte?
Gör då detta enkla experiment...

Stäng i din hund och din man i bagaget på bilen.
Vänta en timme.
Öppna bagaget - Vem av dom är glad att se dig!?

Ovanstående text hittade jag på hemsidan för ett hundcafé i Ö-vik.

www.123minsida.se/Vilda_Vovvar





 





Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards