Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 11 april 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 11 april 2009 16:09


Vaknade 06:25 imorse och var pigg. Jag som hade tänkt sova ut denna morgon, humpfh! Det blev att kliva upp och fixa kaffe, surfa lite på nätet och slötitta på morgontv.



Redan igårkväll upptäckte jag att det inte fanns några äpplen hemma och det hade inte kommit några under natten heller. Så imorse när jag skulle äta frukost var det bara att ta ryggsäcken på ryggen och traska iväg mot Maxi ute på Hälla. Perfekt att börja dagen med en promme i solen efter kaffet. Tyvärr tyckte inte högerbenet det. Det protesterade mot aktiviteten och var slitet efter gårdagens mastodontcykling. Jag har försökt stretcha idag, men det gör bara mer ont, så nu har jag strukit på liniment för att se om det kan öka blodgenomströmningen och minska det ömma.



Jag fick tag på gröna äpplen "Granny smith", tuggummi, halloumi och en flaska mineralvatten. Väl hemma kunde jag njuta av en härlig frukost med ett grönt äpple till.


Dagen har sedan varit lugn. Jag rullade ner på stan för att köpa ett par baggyjeans som jag lade undan i torsdags, men när jag kom ner ångrade jag mig eftersom jag inte har så mycket pengar denna månad heller. Istället provade jag en top/kort klänning på Bik Bok av märket Lee. Den var ursnygg och passade bra, men det var något konstigt med formen över bysten, så den fick hänga kvar i butiken. Den var även alldeles för dyr - 700:-. Jag stegade iväg mot Ica och hyrde mig en film för 19:- som jag ska se ikväll efter ett eventuellt styrkepass efter middagen.


http://thevoidmovies.wordpress.com/2008/03/ 




 


Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards