Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 8 april 2009 21:10


Finally!

Ett styrkepass som gick superbra. Jag var stark som en björn


www.archive.corren.se


och snygg som en puma.


www.23rdandoverscouts.org.uk


Jag verkar vara en sådan som vilar mig i form hahaha, lyllo mig!


Nu ska jag sova gott och invänta en arbetsdag som när den slutar går över till 4 dagars ledighet, HURRA!




Av Herr och Fru Mysbralla - 8 april 2009 18:43



Nu ser jag ljuset i tunneln. Tänk vad ett samtal kan förändra saker och ting fastän ingen faktisk förändring görs. Efter några veckor som vägt tungt som bly på mina axlar, verkar det som om det sakta men säkert blir lättare och lättare och jag känner mig glad och duktig igen och jag vill göra saker. Orken finns inte riktigt ännu, men att det finns en vilja och en önskan är det viktigaste för mig.


Idag har jag smakat goda chokladägg på jobbet så nu har jag väckt godismonstret


 


i mig och jag vill verkligen fira påsk ikväll. Det är ju ändå lillördag, så det borde gå bra.




När bloggandet är klart ska jag byta om för ett styrkepass med älskade R. Det känns som om det var evigheter sedan  jag var i gymmet.



Efter det tänker jag besöka Coop eller om det blir Kalasgott före träningen eftersom de stänger 20:00. I alla fall vill jag ha en godiskväll med choklad, lakritsfudge och lite naturgodis och det behöver inhandlas eftersom vi sällan/aldrig har godsaker hemma på lager.



Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards