Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 20 april 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 20 april 2009 20:39


Till helgen är det hundutställning på ABB Arena, Rocklunda. Jag ska dit med K på söndagen då mina älskade Grand Danois ställs ut. Det är 36 hundar anmälda i den rasen. Jag känner till två Liebedoggen som ska dit. Det är Jokke (Missys pappa) och Zacco (har också Jokke som pappa, men inte samma kull som Missy). Jag har inte träffat någon av dem in real life, bara hört talas om dem och sett bilder. Det ska bli superkul att få träffa dem samt att träffa Zaccos matte N.


Jag hoppas även att J hänger på mig och K för en trevlig dag bland alla hundar och hundtokiga människor.  Nedan är länken till ringfördelningen på just söndagen.

http://www.wkk.se/pmsöhä09.pdf


Lördagen är mest intressant för K eftersom rasen hon är intresserad av ställs ut då. Det är Flatcoated Retriever som lockar och 75 stycken hundar ställs ut i den rasen på lördagen. K kommer att besöka Rocklunda med sin sambo E. Jag nöjer mig med att närvara på söndagen. Vi får se om K:s sambo E följer med även då.


Älskade R börjar bli lite stressad över båtrenoveringen så han kommer att tillbringa all ledig och vaken tid nere i båten och jag har tänkt bistå så gott jag kan, antingen med färdig mat, sköta resten av markservicen och hjälpa till i båten när han hittar något som jag faktiskt klarar av att göra.






Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards