Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 14 april 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 14 april 2009 20:40


På torsdag fyller älskade R 32 år och blir äntligen lika vuxen som jag. Vi får se hur länge det håller i sig innan jag börjar dra iväg åt mogen 33-års-kvinna-hållet. Fast när jag tänker efter så kommer det nog aldrig att hända.


Det som känns lite tråkigt med R:s födelsedag är att jag redan har gett honom hans födelsedagspresent. Det är ju inte hela världen i och för sig.  Jag får göra något litet bara för att visa att jag kommer ihåg hans födelsedag plus att överösa honom med kramar och pussar. De sistnämnda blir inte svåra alls eftersom jag har saknat honom under påskhelgen.


Älskade R kom hem med något mycket trevligt, en överraskning! Hans syster R hade vunnit ett pris fån en tävling när hon gjort en hotellbokning. Priset var ett presentkort på en spavistelse. Hon kommer inte att kunna utnyttja det själv så hon gav det till älskade R. Nu kan vi alltså boka ett dygn på Sjögården med spa i en fin omgivning med en massa trevliga faciliteter och god mat utan kostnad. Vilken lyx!!!



http://www.sjogarden.se/


Kruxet för oss när vi började kika i våra kalendrar var dock att våra helger är nästintill fullbokade och presentkortet måste utnyttjas under april eller maj månad. Det vi fick göra var helt enkelt att ringa och fråga om det fanns rum ledigt redan nu till helgen och det gjorde det.


Vi åker på minisemester på lördag och kommer hem på söndagkväll. Vilken passande överraskning när det vankas födelsedagsfirande.














DETTA INGÅR

- Te med scones på eftermiddagen

- Trerätters middag

- Fri tillgång till pool, gym och spaavdelning

- Dagens aktivitet

- Kurbad inkl. scrub och lotion att göra själv + något att dricka till

- Logi i enkel eller dubbelrum

- Frukostbuffé




Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards