Familjen Mysbralla

Direktlänk till inlägg 5 maj 2010

Klart och betalt!

Av Herr och Fru Mysbralla - 5 maj 2010 06:30



Nu har vi köpt ett nytt fordon. Det är en trehjuling vid namn Teutonia Spirit S3 och kommer att användas till mig, pappan och monstret från och med augusti någon gång. Vi har beställt vår fina blivande barnvagn från Tyskland och den kommer om ungefär 9 veckor.


Vagnen har en liggdel som den här nedanför. Färgen kommer att vara svart på det stora hela förutom den petrolblå färgen där det på bilden är lila. Den blå färgen finns också på insidan av vagnen.



Till liggdelen har vi köpt ett nyföddsinlägg som ser precis ut som på bilden.

  


När vårt monster blir lite större kommer vi att byta ut liggdelen till en sittdel i färgerna svart och orange. Vi har valt färgerna så de passar oavsett kön på vår knodd.     

    


Några få tillbehör blev det också i beställningen, närmare bestämt hjulskydd och myggnät. Skötväska och babyskydd till bilen kommer att ordnas härifrån Sverige. Nu har vi beställt via nätet på denna sida:

www.mypram.de




 
 
Ingen bild

stora

5 maj 2010 12:06

Har 2 alternativ. Endera handlar det om ett fordon till monstret eller ett nytt boende. Jag hoppas mest på det sista.
Berätta nu.

 
Ingen bild

Annika

5 maj 2010 19:12

Till Stora: Det gäller fordonet till monstret och vi tror vi blir nöjda.

 
Ingen bild

mor/svärmor

5 maj 2010 20:17

Det va inte dåliga grejer ni handlat,där kommer krabaten att må gott.

 
Ingen bild

stora

5 maj 2010 20:18

Ser fin ut. Monstret kommer också bli nöjd tror jag.

 
Ingen bild

gimåt

5 maj 2010 20:27

denna manick blir nog trevlig att sova i för den lille eller lillan, ser trevlig ut oxå,

 
Ingen bild

Annika

5 maj 2010 20:36

Till Mor/svärmor: Vi hoppas den komemr trivas. Alla barn gillar ju inte vagnen.


Till Stora: Vi har varit och kört visnings-exemplaret hos Babyproffsen så vi har redan körvana. Vi vet att vi inte ska springa i diken med vagnen.


Till Gimåt: Vi får hoppas det. Den känns bra i våra händer ser fram emot att få inviga den.

 
Jossan

Jossan

6 maj 2010 20:26

FIN vagn ni beställt gumman.
KRAMAR

http://wellnessbyme.blogspot.comh

 
Ingen bild

Annika

10 maj 2010 07:13

Till Jossan: Vi tror den kommer kännas lika bra att styra omkring med som vi tycker den är fin.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herr och Fru Mysbralla - 10 maj 2019 09:30


    Det sägs att man blir starkare när man tar sig igenom prövningar. Jag har jobbat så länge med mig själv, att lära mig lyssna på kroppen, hitta balans, nå en förståelse och acceptans att det är som det är och att jag är som jag är - good e...

Av Herr och Fru Mysbralla - 13 september 2017 09:30

  En ovanlig vanlig dag   Måndagen den 20 februari började som vanligt med att vakna och ta mig upp till arbetsträningen på Intersport. Efter att äntligen ha fått mina "hjälpmedel" trosgördel, medicinsk strumpbyxa samt bälte fungerade det återi...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:14

Grattis älskade Arvid på din 2-års dag önskar mamma, pappa och Liv. Tyvärr får du inte den där roliga fyrhjulingen i present. Men något annat skoj finns i det stora paketet. ...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:08

2014 började bra i hälsoväg. Jag kände mig starkare och piggare än på länge. Jag till och med sa det högt till omgivningen. Nu har jag under någon veckas tid haft diffusa besvär i bröst/hjärta och konstigt pirr i en underarm och fingrar. Älskad...

Av Herr och Fru Mysbralla - 23 januari 2014 15:12

Huvva! Jag ligger i influensa, tror jag iallafall. Det är i alla fall ingen vanlig liten förkylning. Det värker i leder och muskler och i bröstet för varje inandning. Det finns ingen kroppsställning som är bekväm. Jag har frossa och svettas om va...

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards