Familjen Mysbralla

Direktlänk till inlägg 1 mars 2009

Båtmässan avklarad

Av Herr och Fru Mysbralla - 1 mars 2009 17:54


Här syns lite bilder från Båtmässan och de saker jag tyckte var roligast. Ni ser en mänsklig tiger gå omkring och vinka till samt krama på barnen. En bild visar minibåtar i en pool. De båtarna skulle man kanske ha råd att köpa i alla fall. Ni ser även en ganska nyklippt Annika, dock med rätt ostylat hår. Jag trivs bra i håret och jag börjar vänja mig vid att det inte finns något hängande hår i nacken. Det låter på omgivningen som att frisyren passar mig. Det är roligt att få komplimanger och det är lika roligt att GE komplimanger.


HOPPSAN! Jag ser att bilderna är upp och ner och sneda, men det bryr jag mig inte om.   =)


Klockan 11:00 steg vi in genom dörrarna på båtmässan. R:s pappa mötte upp oss. Han skulle nämligen göra sin andra dag på mässan. Vi började med stora salen där det var båtutställning av det stora slaget. Motorbåtar stora som hus stod på rad och blänkte inbjudande tills man gick närmare och såg prislapparna. Då backade man glatt tillbaka ett steg och ångrade att man ville kliva upp i den tjusiga båten. Jag undrar hur många båtar som säljs på en sådan mässa....


Efter den vandringen var det dags för den mindre hallen där de lite mindre båtarna stod. Redan då kände jag att jag var ganska nöjd med mässan, men såg till att hålla god min eftersom det var viktigt för älskade R att få koll på utbud och priser för bland annat kyl och värmare. Jag köpte mig därför en kopp kaffe för att smutta på en stund när vi strosade runt.


Efter det började magarna säga till att de ville ha mat. Vi tog plats på en restaurang där jag åt en tasty skogssvampsoppa och de andra två åt dillkött, vilket är något jag har svårt att förstå att man ens vill stoppa i munnen eftersom det är svårt nog att andas in ångorna från den maträtten.



Vi kom hem till Västerås 16:30 så det var bara att duscha, byta kläder, fixa hår och smink för att åka till festen som det står lite om här nedanför.



 
 
Ingen bild

lillsyster

1 mars 2009 18:25

Jag ser att du har nyvästen på dig- nice! =)
Frisyren ser cool ut, dock lite svårt att få grepp om den när du hänger upp & ned på bilden, hihihi

 
mor

mor

2 mars 2009 20:02

Du e fin upp o ner också.

http://fjanten.blogagratis.se

 
Jenny L

Jenny L

2 mars 2009 21:06

Ja, jag måste ju bara kommentera frisyren IGEN! Du är så sjukt snygg i den! Påminner om Uma Thurman i Pulp Fiction. Sexig frisyr. Helt klart snyggaste frillan på festen. Trodde faktiskt det var du som skulle få priset för kvällens bästa frisyr, men det kanske kommer på nästa fest :)

http://grodannennes.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herr och Fru Mysbralla - 10 maj 2019 09:30


    Det sägs att man blir starkare när man tar sig igenom prövningar. Jag har jobbat så länge med mig själv, att lära mig lyssna på kroppen, hitta balans, nå en förståelse och acceptans att det är som det är och att jag är som jag är - good e...

Av Herr och Fru Mysbralla - 13 september 2017 09:30

  En ovanlig vanlig dag   Måndagen den 20 februari började som vanligt med att vakna och ta mig upp till arbetsträningen på Intersport. Efter att äntligen ha fått mina "hjälpmedel" trosgördel, medicinsk strumpbyxa samt bälte fungerade det återi...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:14

Grattis älskade Arvid på din 2-års dag önskar mamma, pappa och Liv. Tyvärr får du inte den där roliga fyrhjulingen i present. Men något annat skoj finns i det stora paketet. ...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:08

2014 började bra i hälsoväg. Jag kände mig starkare och piggare än på länge. Jag till och med sa det högt till omgivningen. Nu har jag under någon veckas tid haft diffusa besvär i bröst/hjärta och konstigt pirr i en underarm och fingrar. Älskad...

Av Herr och Fru Mysbralla - 23 januari 2014 15:12

Huvva! Jag ligger i influensa, tror jag iallafall. Det är i alla fall ingen vanlig liten förkylning. Det värker i leder och muskler och i bröstet för varje inandning. Det finns ingen kroppsställning som är bekväm. Jag har frossa och svettas om va...

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards