Familjen Mysbralla

Direktlänk till inlägg 7 februari 2010

Strålande

Av Herr och Fru Mysbralla - 7 februari 2010 10:35



Solen strålar ute och det är en underbart vacker dag. Älskade R och jag ska utnyttja detta och njuta av de solstrålar som klarar av att titta fram mellan träden. Vi ska ta oss till skidspåren för att åka första längdskid-passet detta år. Jag tittade på termometern för några minuter sedan och då visade den -2,7 grader, så det kan bli en perfekt utedag.



Hur njuter ni av solen idag?

 

 

 
 
Jossan

Jossan

7 februari 2010 15:28

ÅH vad härligt med skidor..vill oxå!!!!!

Kramar om

http://wellnessbyme.blogspot.com

 
Ingen bild

stora

7 februari 2010 16:43

Äntligen lite fint vinterväder. Vi är helt slut av all frisk luft denna helg.

 
Ingen bild

Gogga

7 februari 2010 16:50

Gu så nice dag vi har haft gumman!

 
Janne

Janne

7 februari 2010 19:59

Broarna runt promenad blev det här i Umeå =)

http://jannepn.blogspot.com

 
Ingen bild

Annika

8 februari 2010 07:15

Till Jossan: Det var det verkligen också. Blev inte så långt, men 6 km tog vi oss. Älskade R hade kunnat åka längre, men jag har inte så bra flås och pulsen ökar snabbtför mig just vid skidåkning.

 
Ingen bild

Annika

8 februari 2010 07:16

Till Stora: Ja det var en finfin dag. Jag har tittat in på Kickans blogg och läst om er fantastiska helg. Det känns verkligen i hjärttrakten att jag bor för långt bort. =(

 
Ingen bild

Annika

8 februari 2010 07:17

Till Gogga: Mmmmm, verkligen! Fler sådana tack!

 
Ingen bild

Annika

8 februari 2010 07:18

Till Janne: Låter perfekt i en fin vinterdag. KRAMEN!

 
mor

mor

9 februari 2010 19:37

Jaa solen och ljuset får verkligen livsandarna att vakna.

http://noema.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annika

10 februari 2010 07:14

Till Mor: Det är nästan ljust på morgnarna när jag går till jobbet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herr och Fru Mysbralla - 10 maj 2019 09:30


    Det sägs att man blir starkare när man tar sig igenom prövningar. Jag har jobbat så länge med mig själv, att lära mig lyssna på kroppen, hitta balans, nå en förståelse och acceptans att det är som det är och att jag är som jag är - good e...

Av Herr och Fru Mysbralla - 13 september 2017 09:30

  En ovanlig vanlig dag   Måndagen den 20 februari började som vanligt med att vakna och ta mig upp till arbetsträningen på Intersport. Efter att äntligen ha fått mina "hjälpmedel" trosgördel, medicinsk strumpbyxa samt bälte fungerade det återi...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:14

Grattis älskade Arvid på din 2-års dag önskar mamma, pappa och Liv. Tyvärr får du inte den där roliga fyrhjulingen i present. Men något annat skoj finns i det stora paketet. ...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:08

2014 började bra i hälsoväg. Jag kände mig starkare och piggare än på länge. Jag till och med sa det högt till omgivningen. Nu har jag under någon veckas tid haft diffusa besvär i bröst/hjärta och konstigt pirr i en underarm och fingrar. Älskad...

Av Herr och Fru Mysbralla - 23 januari 2014 15:12

Huvva! Jag ligger i influensa, tror jag iallafall. Det är i alla fall ingen vanlig liten förkylning. Det värker i leder och muskler och i bröstet för varje inandning. Det finns ingen kroppsställning som är bekväm. Jag har frossa och svettas om va...

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards