Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Herr och Fru Mysbralla - 2 februari 2010 06:15



Min semesterönskning är nu beviljad och klockan 08:50 idag går jag till Infektion för att bli vaccinerad mot Hepatit A. Jag ska fråga lite om myggen och eventuellt Malariaprofylax när jag ändå är där också. Älskade R har hämtat ut sin ledighetsansökan och ska bara lämna in den så är det klart för hans del också. Det gäller ju bara en vecka för honom eftersom halva resan görs på påsklovet. Det märks lite på priserna också.



Bild lånad från www. thailandvistelsen.se

 

Det är helt spikat att vi åker till Thailand, antingen 24 eller 28 mars och stannar borta två veckor. Det behövs med den flygtiden för att känna att vi har semester. Det tror jag i alla fall. Och vad jag förstått är det himla varmt så tempot på oss kommer vara minst dubbelt så långsamt och då går ju en vecka bort hahaha.


Det som är kvar är att boka själva resan och det lutar nu åt att det blir Krabiområdet eftersom det finns en mängd öar utanför som går relativt snabbt att besöka och de ska tydligen vara som hämtade från paradiset.




Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards