Familjen Mysbralla

Direktlänk till inlägg 12 juni 2009

Ett urval...

Av Herr och Fru Mysbralla - 12 juni 2009 20:34


...av möjliga namn på en eventuell valp. Det finns några fler förslag som börjar på N. Det beror på att valparna som föds kommer att tillhöra N-kullen och jag skulle tycka det vore lite roligt att ha ett namn på den bokstaven, om det finns något som passar den lilla parveln såklart.


Naxos

Nestor

Ramses

Milos

Ponza

Nyx

Nero

Neppe

Nacho


Kom med förslag så blir jag tacksam. Förslagen behöver inte börja på N, men får gärna göra det.


Nu ska jag fortsätta att vara ensam. Saknar min älskade R. Vi ses bara korta stunder nu för tiden. Den ena kommer hem och den andra går. Den ena kliver upp medan den andre fortfarande sover. När den ena kommer hem på kvällen sover redan andra.


Tur vi har bokat in en dejt imorgon. Den ser jag fram emot och den kommer att starta så fort båten är sjösatt, hurra!




 
 
Ingen bild

stora

12 juni 2009 21:53

Ha en mysig dejt.

 
Ingen bild

Annika

13 juni 2009 07:34

Till Stora: Tack, det blir det nog om jag inte har feber igen. Förkylningen verkar ha tagit nya tag...suck!

 
Jossan

Jossan

13 juni 2009 08:19

Blir så lätt i perioder tyvärr...
Bra att ni bokat in en dejt:O)

Ha en toppen helg vännen.
KRAMAR

http://josefinpersson.blogspot.com

 
Ingen bild

Annika

13 juni 2009 09:50

Till Jossan: Tack detsamma tjejen!
Dejten börjar med en liten tur på stan illsammans, sedan behöver vi nog äta lunch. Därefter ska vi hyra ett släp och forsla bort allt skräp från uppläggningsplatsen och sedan ska vi nog kramas. För att detta ska ske behöver vi veta att båten flyter, så håll tummarna för att alla genomföringar är täta.
Då blir det även firande med ghod mat hemma eller ute.
Kram kram fina du!

 
Ingen bild

Jojjo

14 juni 2009 09:43

Jag röstar på Nestor :D

 
Mor o Ove

Mor o Ove

14 juni 2009 11:14

nalle,

http://noema.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annika

14 juni 2009 20:20

Till Mor o Ove: Tack för förslaget.


Till Jojjo: Nestor är mitt förstahandsval just nu, men hoppas på fler alternativ.

 
Ingen bild

Jojjo

15 juni 2009 16:57

Tjo! Bara så du vet så är du underbar!

Här kommer lite namnförslag:
Nilo, Nandor, Nano, Nemi, Nevin

:D Vi ses!

 
Ingen bild

Annika

15 juni 2009 18:39

Till: Vad glad du gör mig!
=)
Jag kommer verkligen att sakna dig lilla blomman, men när vi kommer till Linköping i augusti så får vi lov att ses och kramas tycker jag.

Tack för namnförslagen! Superbra med förslag och jag gillar de tre namnen i mitten.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herr och Fru Mysbralla - 10 maj 2019 09:30


    Det sägs att man blir starkare när man tar sig igenom prövningar. Jag har jobbat så länge med mig själv, att lära mig lyssna på kroppen, hitta balans, nå en förståelse och acceptans att det är som det är och att jag är som jag är - good e...

Av Herr och Fru Mysbralla - 13 september 2017 09:30

  En ovanlig vanlig dag   Måndagen den 20 februari började som vanligt med att vakna och ta mig upp till arbetsträningen på Intersport. Efter att äntligen ha fått mina "hjälpmedel" trosgördel, medicinsk strumpbyxa samt bälte fungerade det återi...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:14

Grattis älskade Arvid på din 2-års dag önskar mamma, pappa och Liv. Tyvärr får du inte den där roliga fyrhjulingen i present. Men något annat skoj finns i det stora paketet. ...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:08

2014 började bra i hälsoväg. Jag kände mig starkare och piggare än på länge. Jag till och med sa det högt till omgivningen. Nu har jag under någon veckas tid haft diffusa besvär i bröst/hjärta och konstigt pirr i en underarm och fingrar. Älskad...

Av Herr och Fru Mysbralla - 23 januari 2014 15:12

Huvva! Jag ligger i influensa, tror jag iallafall. Det är i alla fall ingen vanlig liten förkylning. Det värker i leder och muskler och i bröstet för varje inandning. Det finns ingen kroppsställning som är bekväm. Jag har frossa och svettas om va...

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards