Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 5 juni 2009 06:40


Motala, Linköping och Motala igen kommer att få besök av mig och R samt vännen K med sambo E. Nu är det bara några timmar kvar till avfärd för att imorgon göra första fjärdedelen av Tjejklassikern!


Middagen är på spisen och när vi ätit klart rullar vi för att hämta upp K och E. Vi kommer att åka till Motala först för att hämta ut våra nummerlappar och chip, så vi slipper göra det imorgon före start. Då har vi nog fullt upp med att hålla reda på oss själva, vakna och hitta startfållan.


Efter att vi har hämtat nummerlapparna åker vi till Linköping cirka fyra mil därifrån. Där bor E:s pappa och vi får sova över där, vilket känns jättebra. Eftersom jag har lite halsont och huvudvärk hoppas jag att vi kommer fram i vettig tid ikväll, så jag bara kan få sova så jag är hyffsat utvilad och beredd för cyklingen.


Oavsett väder, vind och om jag känner mig pigg eller hängig tänker jag cykla långsamt för att vara säker på att ta mig runt. Håll tummarna för mig nu!




Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards