Familjen Mysbralla

Direktlänk till inlägg 27 april 2009

Orolig

Av Herr och Fru Mysbralla - 27 april 2009 06:27


...ELLER...????






Godmorgon!

Jag vet inte om jag kan kalla det här för en god morgon, men det är ju så man säger. En oro har börjat stegras i min kropp och hjärna eftersom förkylningen från helvetet inte ger med sig och det är dags för Portugalresan på söndag.


Det är ju faktiskt en träningsresa som jag ska åka på, så jag vill verkligen vara frisk så jag kan delta i alla de olika träningspass som jag vill av det som erbjuds.




Det här känns inte alls bra och jag vet inte när jag vilade från träning en dryg vecka sist. Vila från träningen i sig är ingen katastrof längre, men nu börjar det dra ut på tiden lite väl länge för en person (jag) som har ett ganska aktivt tränings- och motionsliv.


Nu har väl kroppen fullt upp med att försöka bekämpa all ondska, så den arbetar ändå, men inte på samma sätt som vid träning tänker jag.



Skiten skrattar mig rakt i ansiktet varje morgon jag slår upp ögonen och fortfarande mår pest.






 
 
Ingen bild

stora

27 april 2009 10:34

Jag hoppas verkligen att du hinner bli riktigt frisk. Försök att inte oroa dig, då måste kroppen jobba mot oron också.

 
Ingen bild

Annika

27 april 2009 12:23

Till Stora: Om jag inte blir piggare får jag lov att fixa ett läkarintyg så jag slipper åka och slösa en massa pengar i onödan. Har lyckats få läkartid kl. 14:00 idag. Är hemma på lunch nu.
KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herr och Fru Mysbralla - 10 maj 2019 09:30


    Det sägs att man blir starkare när man tar sig igenom prövningar. Jag har jobbat så länge med mig själv, att lära mig lyssna på kroppen, hitta balans, nå en förståelse och acceptans att det är som det är och att jag är som jag är - good e...

Av Herr och Fru Mysbralla - 13 september 2017 09:30

  En ovanlig vanlig dag   Måndagen den 20 februari började som vanligt med att vakna och ta mig upp till arbetsträningen på Intersport. Efter att äntligen ha fått mina "hjälpmedel" trosgördel, medicinsk strumpbyxa samt bälte fungerade det återi...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:14

Grattis älskade Arvid på din 2-års dag önskar mamma, pappa och Liv. Tyvärr får du inte den där roliga fyrhjulingen i present. Men något annat skoj finns i det stora paketet. ...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:08

2014 började bra i hälsoväg. Jag kände mig starkare och piggare än på länge. Jag till och med sa det högt till omgivningen. Nu har jag under någon veckas tid haft diffusa besvär i bröst/hjärta och konstigt pirr i en underarm och fingrar. Älskad...

Av Herr och Fru Mysbralla - 23 januari 2014 15:12

Huvva! Jag ligger i influensa, tror jag iallafall. Det är i alla fall ingen vanlig liten förkylning. Det värker i leder och muskler och i bröstet för varje inandning. Det finns ingen kroppsställning som är bekväm. Jag har frossa och svettas om va...

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards