Familjen Mysbralla

Alla inlägg under november 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 1 november 2009 12:19


Klev upp, åt frukost och klarade sedan av dagens träning. Det blev 50 minuter cykling hemma i vardagsrummet. Varannan låt trampade jag på relativt lugnt med lagom puls och varannan låt trampade jag på så pulsen ökade. Jag har ju tappat en hel del kondition så det känns skönt att kunna hoppa upp på cykeln hemma i lägenheten när höstvädret är grått och trist och jag inte kan motivera mig själv att sticka till gymmet.


Tog en lång härlig dusch, med ansiktsskrubb, ansiktsmask, hårtvätt och väldoftande duschkräm. Lunchen fixades snabbt och blev kalkonköttbullar, grönsaker i ugn och gott bröd med keso på till det. KAstade ner några kycklingfiléer i marinad inför middagen, så jag inte skulle behöva fundera på den. Började fixa håret och fick telefonsamtal av fina J. Vi bokade in en stadsdejt och träffades för lite shopping. Det blev även fika på Il Chicco där jag avnjöt en stor latte med en krispig chokladkula till. Det var längesedan jag smuttade på en latte.


Ååååh att latte ska smaka så gudomligt!!!

 


Jag köpte hem två klädesplagg från H&M. En svart polotröja och en glansig svart blusaktig sak, men jag iddes inte prova något av plaggen på plats så det gjorde jag när jag kom hem. Jag blev inte nöjd med något av plaggen, så kassen hänger på ytterdörrens handtag för att bli återlämnad. Jag undrar om jag ska ta en tur och idag och lämna igen dem...njae...kanske.


Efter stadsturen cyklade jag förbi en ICA-butik och köpte hem mjölk, keso, avokado, mineralvatten, tuggummi och presenten dagen till ära. Det blev senaste numret av Fitness Magazine.

Hemma i värmen åt jag min goda middag, spelade rock ur högtalarna samtidigt som jag plockade undan ren tvätt och pratade med mor i telefon. Hon meddelade att hon sms:at med lillasyster och att allt var bra med henne. Apropå lillasyster så kommer här hennes fråga till en lärare när hon söker en jordglob:

Do you have like a big ball that shows all the countries in the world?

 

Det är min lillasyster det, min älskade lillasyster i ett nötskal. Hon har också en blogg och den hittar man här:


http://fjanten.bloggagratis.se


Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards