Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 26 november 2009 20:28


Idag klockan 09:00 fick jag äntligen min knorrspruta. Det har dröjt eftersom jag var för förkyld vid första tillfället, hemma och sjuk andra tillfället och chefen var hemma med sjukt barn då hon fick meddelande om tredje tillfället.



Jag kände ingenting när hon gav mig sprutan tack och lov och det fanns till och med en säng i rummet så jag kunde ligga ner under spruttagningen. Jag hatar verkligen att bli stucken efter alla misslyckanden med blodprovstagningar. De har stuckit och letat efter kärl, bråkat med dem inuti armen och gett mig mycket smärta, något sprucket kärl och mycket rädsla.


Hela dagen har varit fri från biverkningar förutom att armen har varit lite spänd. Mot kvällen började den dock att spänna mer och mer och nu undviker jag att lyfta armen om jag kan. Dessutom känner jag av huvudvärk och något konstigt i ögonen, som om de är torra men ändå kan svämma över av tårvätska när som helst.




Det blir nog bra om jag borstar tänderna och lägger mig och läser i sängen. Jag har ju några sidor kvar imin stora bok om Grand Danois. Bok nummer två har jag inte ens börjat bläddra i. Det blir nog något för julledigheten.


Av Herr och Fru Mysbralla - 26 november 2009 06:49


...alltså kommer det mer TOM PETTY!

 




Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards