Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 28 november 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 28 november 2009 15:49


Varken jag eller Älskade R är på topp idag. Jag har fortfarande lite känningar av min spruta och Älskade R har en förkylning på gång eller så kommer hans biverkningar en vecka efter sprutan.


Efter frukost tog vi en promenad i ett grått och ganska rått Västerås. Vi lunkade på i drygt 1 1/" timme tror jag och kom hem lagom till att fixa en snabblunch. Ibland är det gott med en hemmagjord korvrulle (tortillabröd och tjock grillkorv) med ketchup och keso i samt en skål med körsbärs-tomater bredvid att smaska på.



En stund efter lunchen började den gamla tv-serien Nord & Syd så jag skuttade in i sovrummet och bäddade ner mig i sängen för att avnjuta lite gammaldags tv. Älskade R gjorde mig sällskap efter en stund, men han somnade ganska snabbt.


Dagen har alltså varit lugnare än lugnast, vilket kanske är bra för nu ska vi strax åka iväg och vara barnvakt åt två små killar. Hoppas de gillar att baka pizza...


Hopp i duschen nu!



Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards