Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 7 november 2009 08:49


Jag håller på att planera en och/eller flera överraskningar för någon/några. Här skrivs ingenting mer i dagsläget. Jag vill bara göra er nyfikna.

 

Det kan finnas en person som känner till något om en av sakerna, men jag hoppas och tror att den personen är bra på att hålla hemlisar för sig själv.

 

 

 

 

Av Herr och Fru Mysbralla - 7 november 2009 08:36


Morgonkaffet har runnit ner genom strupen och det smakade och kändes ljuvligt både för gommen och halsen. Just nu funderar jag på om jag ska sova ett tag till för att vakna upp utan hosta och smärta. Eller ska jag äta frukost eller sätta mig på cykeln och slötrampa istället? Stora viktiga världsfrågor.


Resten av dagen kanske ser ut så här:


* Göra mina kombinerade andnings- och rörlighetsövningar.

* Duscha, lördagsskrubba ansiktet, fixa håret och lägga på lite make up.

* Promenera ner till stan för att klippa luggen, köpa en eller två tröjor, köpa nagelolja och glans till läpparna.

* Ta en fika på café med kära J om det pasar henne.

* Äta god lunch bestående av wokat fläskkött med lök och vitkål som jag lagade till igår.

* Bli glad när Älskade R kommer hem från en personalfest med övernattning.



Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards