Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 25 augusti 2009 21:02




På 35 minuter hade jag och Älskade R klarat av styrkepasset. Rygg, ländrygg och mage fick sig en omgång och vi rev av passet i ett bra tempo.



De få gånger jag kört styrkepass i sommar och nu i höststarten har det varit soft att träna. Jag har lärt mig hur det ska kännas i musklerna när jag gör rätt och så har jag bara fortsatt i samma spår.


Ikväll när jag körde sittande rodd och latsdrag tyckte jag att det kändes så himla lätt fastän jag hade de vanliga vikterna på. Bright och snabbtänkt som jag är kunde jag lägga ihop 1 + 1 och inse att jag satt och körde på för lätta vikter. Jag har inte räknat med att bli starkare, men nu är det alltså dags att öka vikterna och det känns SUPER! Kan man bli motiverad på bättre sätt?


Hoppas bara jag kan få en motivationsboost vad gäller konditionsträningen också. Det går lite trögt på den fronten. Jag kanske ska överväga att jogga på Blodomloppet imorgonkväll, hmmm.















 








Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards