Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 5 augusti 2009 21:34



Nu har vi haft några fina soldagar i Västerås. Det har gjort att allt arbete och fix med båt, bil och lägenhet stått stilla. Istället har vi tillsammans med familj och vänner dragit ut med segelbåten och bara varit ute på vattnet. Jag kan inte påstå att jag är särskilt ledsen för det.


Äntligen känner jag att det är lite semester. Tack och lov att jag kunde ta ut några lediga dagar denna vecka trots allt.


Bilderna som visas är från finbesöket uppifrån Örnsköldsvik, det vill säga Älskade R:s syster med familj.




 



Av Herr och Fru Mysbralla - 5 augusti 2009 08:47





http://shoppingandfashion.se/vinn-den-perfekta-bloggdatorn-fran-acer/


Via den här länken kan man vara med och tävla om en supertjusig och "girly" dator. Gå in du också vet jag!


Det skulle ju vara perfekt om jag vann den eftersom min egen laptop brakat ihop. När jag lämnade in den för felsökning blev resultatet att grafikkortet pajjat på grund av värme i datorn. Reparation skulle gå på dryga 5000:-, vilket det inte är värt. Jag sparar hellre ihop till en ny.




Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards