Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 4 augusti 2009 16:57



Finbesöket hade med sig lite filmer till oss så häromkvällen blev det åter lite filmtittande. Denna gång valde vi Änglar och Demoner, uppföljaren till Da Vinci-koden med Tom Hanks i huvudrollen. Jag har inte sett den första filmen, vilket gör att jag inte har något att jämföra med. Det tror jag är bra eftersom jag nu i efterhand läst att Änglar och demoner ska vara mycket sämre, men jag säger ändå att SMAKEN ÄR SOM BAKEN!


Blir lite sugen på att se Da Vinci-koden också. Vad tycker ni andra om den?





Information från www.sf.se


Robert Langdon, Harvard professor i religiös symbolik, upptäcker bevis på att det legendariska hemliga sällskapet Illuminati fortfarande är vid liv och på gång att ännu en gång hota sin urgamla mytomspunna fiende – den katolska kyrkan. Illuminati har lyckats stjäla en mycket kraftig bomb skapad med en ny teknik och meddelar att den skall placeras någonstans inom Vatikanstaten.
Jakten på Illuminati och bomben blir en hård kamp mot klockan... och snart måste Langdon riskera mer än han någonsin kunnat förutsäga.



Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards