Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 16 februari 2009 17:51


...ser ut som följer:


Måndag:    Styrkepass (Axlar, biceps, triceps) + 30 - 45 min kondition

Tisdag:      Styrkepass (Ben, rumpa)

Onsdag:     Boxpass, ev. lite längdskidor efter middagen el. styrke

Torsdag:    Vila (Tvättdag) + bilresa mot Solle

Fredag:      PW eller längdskidor

Lördag:      PW eller längdskidor

Söndag:      PW eller längdskidor 


Dags att komma i form.


Här nedan en kvinna utan dess like, både vad gäller idrottsframgång och kroppsform: Yelena Isinbayeva

Ja, älskade R, jag ska försöka hitta en bra bild på den perfekta bakdelen hahaha! Nu kan du titta längst ner i inlägget.   =)









Av Herr och Fru Mysbralla - 16 februari 2009 06:15


Det är jag som är Mini-Ninjan såklart. Mitt nya smeknamn kom till igårkväll när jag skulle gå och lägga mig. Jag hade jag ganska bråttom att hamna i sängen, tog sats och kastgled upp på madrassen, vilket gjorde att jag inte kom tillräckligt långt upp på madrassen. Jag gled tillbaka och höll på att ramla ur sängen. Det hade jag gjort om det inte var för det lilla sängbordet med vasst hörn bredvid sängen. När jag gled av madrassen mot golvet togs jag emot av det vassa hörnet på ländryggens högra sida.




AAAAAOOOWWWWWIIIIIIEEE!!!!! lät det från sovrummet och älskade R kommer in och frågar om jag leker Mini-Ninja....










Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards