Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 4 februari 2009 22:35


Igår ringde vi upp Missys nya ägare H i Huddinge. Vi hade inte hört av dem något sedan de köpte lill-tjejen och började fundera om det var något på tok...i alla fall fick vi reda på att H hade skickat ett mail till mig, men det mailet har av någon anledning inte kommit fram. Vi har alltså suttit på varsitt håll och väntat på att höra av varandra.


Här kommer de senaste bilderna på Missy. Hon har växt!


1)  Hon har fått en sacco-säck i sitt nya hem, precis som hon hade hos oss.


2)  Det karaktäristiska örat på svaj.   =)


3)  Trött och söt som socker.


4)  Kolla gamla matte! I mitt nya hem får jag ligga i soffan!


5)  Stolt springande i fint trav!



Av Herr och Fru Mysbralla - 4 februari 2009 19:16


Det är bara att konstatera att explosivitet inte är min starka sida om det inte handlar om att beskriva mitt humör och temperament. De som känner mig är väl medvetna om min korta stubin.



Hur kan det vara så jobbigt att köra tre övningar 3 * 1  1/2 minut??? Det handlar om 4  1/2 minut totalt och det är ytterst lite, men mina muskler bara skriker:

-NEJ, STOPP, SLUTA PLÅGA OSS MER. VI VÄRKER OCH HAR MJÖLKSYRA!!!


Se hela bilden



Bäst att vila lite nu med en liten promenad tillsammans med älskade R. Tanken var ett styrkepass (ben), men hos Holmgren och Eriksson kan det vända snabbt.







Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards