Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 9 februari 2009 17:58


Nu är längdskidåkningspaketet inköpt och vad härligt att det är vinter med snö och minusgrader i Västerås. Bäst jag skyndar mig att bli frisk så jag får prova mina nya grejer. Även älskade R köpte sig ett paket. Här visar jag utrustningen:


PJÄXA



SKIDA




STAVAR









 


Av Herr och Fru Mysbralla - 9 februari 2009 17:53


Alla har vi vnågon eller några look-alikes. På boxpasset i onsdags fick jag veta vilken en av mina är. Under uppvärmningen skulle vi åla på golvet, eller rättare sagt, åla OVANFÖR golvet med låg tyngdpunkt på hela kroppen. Plötsligt ropar min vän och tillika tränare M åt mig:


Annika! Du ser ut som GOLLUM!



Hmmm, jag vet inte om det är en komplimang.....

Jag hoppas och tror att likheten handlade om min stil när jag ålade ovanför golvet och inte om andra karaktäristiska drag hos Gollum.

=)

Vem eller vilka är era look-alikes? Det skulle vara roligt att veta.





Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards