Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 12 februari 2009 22:11



Jag trodde idag att jag var friskare än jag egentligen är. Gick därför till jobbet glad i hågen att få göra lite kul jobb och nytta igen. Vid lunchtid kändes dock kroppen tung, huvudet dunkade, näsan var tjock, det rev i halsen och ögonen var blanka. Men snart nu borde förkylningen vara över...hoppas jag.


Helgen är nästan här igen, men först imorgon blir det arbete som vanligt, fyra patienter och administration står på agendan. Efter arbetsdagens slut hoppas jag att vädret är bra (ingen blåst) och att temperaturen är lagom (cirka -3 grader) och att snön i skidspåren täcker backen tillräckligt. Jag vill nämligen ha ork i kroppen så att jag och älskade R kan bege oss ut i skidspåret på Rocklunda för teståkning nummer två. Denna gång ska jag prova att åka utan stavar. Jag har blivit tipsad om det för att träna balansen samt verkligen glida fram på skidorna istället för att försöka springa fram på dem.


Lycka till åt oss!


Efter skidåkningen kommer det allra bästa med helgen, lillasyster K kommer hit!!!

VÄLKOMMEN




Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards