Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 14 februari 2009 08:44



Godmorgon alla!


Känn er omtyckta idag och alla andra dagar naturligtvis, men speciellt idag. Gör det du tycker om och vill och gärna med någon eller några som står dig nära. Själv ska jag tillbringa dagen med min lillasyster K, som är nere och hälsar på. Det ser jag fram emot. Hon sover ut just nu och jag ska se på skidskytte under tiden och kanske gå ut på en promme i det fina vintervädret med -8,5 grader. Solen lyser och det är jättevackert.



Älskade R får en heldag att arbeta på båten. Det tror jag att han ser fram emot. På eftermiddagen eller kvällskvisten samlas vi hemma för att baka pizza. Hemmagjord slår verkligen köpepizza!


Jag är fortfarande förkyld och har sovit kasst inatt tyvärr. Jag har vaknat med snorklumpar som sitter som stopp i svalget, vilket kändes blä! Man kan ju undra när det ska ge med sig.....Jag ser fram emot att vara den friska starka och energifulla Annika, som det sprutar glädje, ambition och träningsvilja ifrån.



Snytdax nu!


KRAM






Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards