Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Herr och Fru Mysbralla - 14 mars 2010 19:32



  



Det godaste fikat jag vet just nu är nygjord,kall, fräsch och fluffig smoothie.


Ingredienser:

En skvätt naturell mild lätt yoghurt

En handfull frysta jordgubbar

En banan

 

Det är så enkelt, bara att mixa ihop i en mixer eller en blender.





//Annika



Av Herr och Fru Mysbralla - 14 mars 2010 08:18



Under min lediga helg spenderar jag en hel del tid med att planera och drömma om framtida yrkeskarriär.



Efter att ha läst om logopedin i Västernorrland så har jag förstått att det är upp till mig att se till att befolkningen där uppe får den logopediska vård som de behöver. Jag borde kunna starta privat mottagning utan problem om jag ser till bristen på logopedi samt på väntetiderna. Även om jag inte skulle få avtal med landstinget tror jag att berörda familjer och personer skulle betala för besök och för att få relevant och behövlig vård.




MIN DRÖM:


Jag skulle rikta in mig på att ta hand om röstpatienter samt barn med försenad/avvikande språkutveckling. Därefter skulle jag starta upp en språkförskola med hjälp av bra personal (logopeder, kunniga förskole-lärare och psykolog). Exakt hur jag skulle gå tillväga vet jag inte i dagsläget, men jag håller ögon och öron öppna för vad som händer där uppe och läser mig till så mycket jag bara kan om att starta eget företag.




Den som läser detta och har kunskap om att starta eget företag får gärna skriva och berätta för mig samt tipsa mig om viktiga saker att ta i beaktning.





//Annika



Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards