Familjen Mysbralla

Direktlänk till inlägg 28 mars 2010

Vi har landat och är framme på hotell Alpina Nalina

Av Herr och Fru Mysbralla - 28 mars 2010 10:47

     


 Korta snabba fakta


Flygresan ner:


* Piloten till passagerarna: -Hoppas att ni får en trevlig resa ner till Puckot! Hehe, vi smålog lite.


* Man satt som en ostbåge och har inte sovit vidare bra på flyget. (tur att vi hade datorn med oss så att vi kunde kika på Top Model och OCC). Jag Annika älskar de galna brudarna i Top Model och nu hade Älskade R laddat hem några avsnitt ur senaste säsongen.


* Roger frågar flygvärdinna: -Få man HE på datorn eller? Hon ser mycket frågande på mig och säger: -Ursäkta va sa du? Det är tydligt att det superbraiga ordet "he" inte används överallt i Sverige.


Sist men inte minstså var FOPPA med på samma plan! Bilder kommer lite senare nu ska då våra magar knorrar.  Hehe, bara så att ni vet det "vi äta" ska det vara där vid magknorret.


Varm varmt och lite mer varmt är det iaf. Lite bilder från första dagen kommer här:



Ha det bäst så länge så hörs vi!


Gissa vilken som har skrivit detta;)

//R



 
 
Ingen bild

mor

28 mars 2010 14:55

Visste inte att ni var i samma gäng som Foppa,men killarna e ju från Ö-vik kanske inte så konstigt då ..hehehe.

 
Ingen bild

Lillyster

29 mars 2010 17:50

Ooooo, vad avis jag e!!! Men hoppas ni får 2 helt underbara veckor med mkt sol & bara slapp =) Ps. Hälsa Foppa! ;)

 
Ingen bild

Annika

30 mars 2010 12:59

Till Mor: Vi känner inte Foppa, men kan ju låtsas. Han åkte samma plan som oss ner till Phuket.

 
Ingen bild

Annika

30 mars 2010 13:02

Till Lillyster: Vi har det redan fantastiskt härligt trots skyfallet vi inte hann undan vår första kväll i Kata. Det var helt otroligt vilket regn som bara smattrade ner. Snacka om att vi var dyngblöta efter det. Vi var ju ute på lite sightseeing i "byn".

Vi har inte sett Foppa nåt mer sedan vi väntade på bagaget, men jag hälsar om vi ses. =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herr och Fru Mysbralla - 10 maj 2019 09:30


    Det sägs att man blir starkare när man tar sig igenom prövningar. Jag har jobbat så länge med mig själv, att lära mig lyssna på kroppen, hitta balans, nå en förståelse och acceptans att det är som det är och att jag är som jag är - good e...

Av Herr och Fru Mysbralla - 13 september 2017 09:30

  En ovanlig vanlig dag   Måndagen den 20 februari började som vanligt med att vakna och ta mig upp till arbetsträningen på Intersport. Efter att äntligen ha fått mina "hjälpmedel" trosgördel, medicinsk strumpbyxa samt bälte fungerade det återi...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:14

Grattis älskade Arvid på din 2-års dag önskar mamma, pappa och Liv. Tyvärr får du inte den där roliga fyrhjulingen i present. Men något annat skoj finns i det stora paketet. ...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:08

2014 började bra i hälsoväg. Jag kände mig starkare och piggare än på länge. Jag till och med sa det högt till omgivningen. Nu har jag under någon veckas tid haft diffusa besvär i bröst/hjärta och konstigt pirr i en underarm och fingrar. Älskad...

Av Herr och Fru Mysbralla - 23 januari 2014 15:12

Huvva! Jag ligger i influensa, tror jag iallafall. Det är i alla fall ingen vanlig liten förkylning. Det värker i leder och muskler och i bröstet för varje inandning. Det finns ingen kroppsställning som är bekväm. Jag har frossa och svettas om va...

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards