Familjen Mysbralla

Direktlänk till inlägg 8 mars 2010

Ultraljud!

Av Herr och Fru Mysbralla - 8 mars 2010 18:49



Ja här kommer då mitt första bidrag till denna nu gemensamma blogg.


Jag får nog börja från början om detta ska bli något. Något har legat i luften de senaste dagarna: Nerver, oro, spänning GLÄDJE och en massa förväntningar. 


Söndagen gick mot sitt slut och jag lägger mitt huvud på kudden trött men ändå inte. Jag vaknar med ett ryck!!! THE CLAW har grävt sig in i min vad (gumman har tydligen börjat sin sovaprocedur;). Vänder mig om och somnar igen. Vaknar kl 03.00, 03.15, 05.00, 06.30 Har sovit oroligt som attans. Kan det bero på att vi ska på ULTRALJUD kanske??


Plånkan, kameran, mobilen och alla papper är me ja till och med gumman kommer jag ihåg! Blir en skön promme till ingång 33 i morgonsolen.


Lite kladd på magen ja eller mycke kladd på magen å vips! Där är vårt älskade monster!  


  

Här ser vi ryggraden som går ända upp till topp.


Måste bara säga att det e ju heeeeelt galet detta!

Blir helt varm i kroppen då jag ser gumman ligga å le sitt största leende samtidigt som jag ser mostret plaska omkring på skärmen. Plötsligt känner ja hur det börjar bränna i armen och axeln... Inser rätt snabbt att jag har suttit med kameran och filmat hele kalaset i typ 25 min.

Stillbilderna är grymma men ni ska veta att filmen är 100 gånger bättre!!


  

Här säger monstret hejdå för denna gång. Blir spännade och se när jag får tummen ur nästa gång hehe;)


/ Roger



 
 
jossan

jossan

8 mars 2010 19:33

Åh vad myyys med ultraljud!!

Kramar om

http://wellnessbyme.blogspot.comh

 
Ingen bild

Annika

8 mars 2010 19:41

Till Jossan: Ja, det var fantastiskt! Nu är vi snart halvvägs och allt ser bra ut.

 
Ingen bild

mor/svärmor/mormor

8 mars 2010 19:47

Ojojoj..säger bara det,fantastiskt,jag såg handen o tummen.

 
Ingen bild

stora

8 mars 2010 20:13

ÅÅÅ vad kul att få höra från dig. Grattis till blivande pappan.

 
Ingen bild

Annika

8 mars 2010 22:06

Koooolt nu blev det mer värkligt när vi ser bilderna. lycka till i fortsättningen, det ganska fort nu. Hälsning från Gimåt kramar till alla 3

 
Ingen bild

Rebecca

8 mars 2010 22:24

Va häftigt! :) Kul att få se lilla bebben...
Det är lite mer verkligt att få se den in action, även om det än så länge är på en skärm.

Hallå ni ska blir föräldrar!!! Hur stort som helst! *ler*
Kramar till er alla tre! :)

 
Neta

Neta

8 mars 2010 23:49

Grattis till Er båda :D

http://wisserangels.se

 
Ingen bild

Annika

9 mars 2010 07:11

Till Gimåt: Bilderna är verkliga, men jag fattar ändå inte att den där vi såg på monitorn plaskar omkring i mig, i min mage. KRAM på er!
Hur gick det för MoDo?

 
Ingen bild

Annika

9 mars 2010 07:13

Till Rebecca: Det är jättestort. Hur ska jag kunna ta hand om en sådan där liten en? Älskade R kommer att få vara hemma länge tillsammans med mig.
Kram till er tre i Svartby!

 
Ingen bild

Annika

9 mars 2010 07:14

Till Neta: Tack fina flickan. Blir det valp ur N-kullen för dig?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herr och Fru Mysbralla - 10 maj 2019 09:30


    Det sägs att man blir starkare när man tar sig igenom prövningar. Jag har jobbat så länge med mig själv, att lära mig lyssna på kroppen, hitta balans, nå en förståelse och acceptans att det är som det är och att jag är som jag är - good e...

Av Herr och Fru Mysbralla - 13 september 2017 09:30

  En ovanlig vanlig dag   Måndagen den 20 februari började som vanligt med att vakna och ta mig upp till arbetsträningen på Intersport. Efter att äntligen ha fått mina "hjälpmedel" trosgördel, medicinsk strumpbyxa samt bälte fungerade det återi...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:14

Grattis älskade Arvid på din 2-års dag önskar mamma, pappa och Liv. Tyvärr får du inte den där roliga fyrhjulingen i present. Men något annat skoj finns i det stora paketet. ...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:08

2014 började bra i hälsoväg. Jag kände mig starkare och piggare än på länge. Jag till och med sa det högt till omgivningen. Nu har jag under någon veckas tid haft diffusa besvär i bröst/hjärta och konstigt pirr i en underarm och fingrar. Älskad...

Av Herr och Fru Mysbralla - 23 januari 2014 15:12

Huvva! Jag ligger i influensa, tror jag iallafall. Det är i alla fall ingen vanlig liten förkylning. Det värker i leder och muskler och i bröstet för varje inandning. Det finns ingen kroppsställning som är bekväm. Jag har frossa och svettas om va...

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards