Familjen Mysbralla

Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

Förväntan

Av Herr och Fru Mysbralla - 4 mars 2010 06:57



Från och med imorgon fredag är det fyra dagar på raken som jag har något att se fram emot och längta till.


Fredag: After work med gott folk.

Lördag: Båtmässan i Älvsjö och träffa Älskade R:s föräldrar.

Söndag: Soft dag med fikakväll hos vänner som just flyttat till parhus.

Måndag: Klockan 08:00...






 
 
Ingen bild

stora

4 mars 2010 11:54

Låter som några bra dagar.
Är det ultraljud på måndag?
När är det ni reser i väg till värmen och när kommer ni tillbaka?

 
Ingen bild

Annika

4 mars 2010 17:08

Till Stora: Vi åker till Thailand 27 mars och kommer hem 11 april har jag för mig.
Vi ska på ultraljud på måndag och jag är lite nervös. Tänk om den som bodde där för 8 veckor sedan försvunnit? På grund av Grey´s anatomy igårkväll drömde Älskade R om ultraljud och problem.

Vad gör ni i helgen? Blir det Sollefteå och starta sportlovet?

 
Ingen bild

stora

4 mars 2010 20:25

Klart bebben är kvar.
Har den börjat sparka?
Vi har gäster i helgen.
R och barnen åker till Sollefteå på söndag för att åka slalom och njuta av sportlovet.
Jag stannar kvar och jobbar.

 
Ingen bild

mor

5 mars 2010 09:15

Jag vet om måndagen kl 8 00.

 
Ingen bild

Annika

5 mars 2010 15:25

Till Stora: Man kan aldrig vara säker på nånting. Jag kanske har bajsat ut bebisen eller nåt. 2 1/2 dygn kvar tills vi blir varse.
Jag tror inte den har sparkat mig något, inget jag har känt i alla fall.
Trevligt med gäster, långväga eller Umeåfolk? Då får du ett sånt sportlov som jag, dvs inget alls.

 
Ingen bild

Annika

5 mars 2010 15:26

Till Mor: Jaså det gör du. Är du helt säker?

 
Ingen bild

mor

5 mars 2010 17:10

Jaa jag hoppas det.....

 
Ingen bild

stora

5 mars 2010 21:39

Man kan inte bajsa ut en bebis knövelskaft.
Umefolk men nu är jag inte säker för att dom är ganska förkylda.
Nej inget sportlov men till påsk blir det nog lite ledigt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herr och Fru Mysbralla - 10 maj 2019 09:30


    Det sägs att man blir starkare när man tar sig igenom prövningar. Jag har jobbat så länge med mig själv, att lära mig lyssna på kroppen, hitta balans, nå en förståelse och acceptans att det är som det är och att jag är som jag är - good e...

Av Herr och Fru Mysbralla - 13 september 2017 09:30

  En ovanlig vanlig dag   Måndagen den 20 februari började som vanligt med att vakna och ta mig upp till arbetsträningen på Intersport. Efter att äntligen ha fått mina "hjälpmedel" trosgördel, medicinsk strumpbyxa samt bälte fungerade det återi...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:14

Grattis älskade Arvid på din 2-års dag önskar mamma, pappa och Liv. Tyvärr får du inte den där roliga fyrhjulingen i present. Men något annat skoj finns i det stora paketet. ...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:08

2014 började bra i hälsoväg. Jag kände mig starkare och piggare än på länge. Jag till och med sa det högt till omgivningen. Nu har jag under någon veckas tid haft diffusa besvär i bröst/hjärta och konstigt pirr i en underarm och fingrar. Älskad...

Av Herr och Fru Mysbralla - 23 januari 2014 15:12

Huvva! Jag ligger i influensa, tror jag iallafall. Det är i alla fall ingen vanlig liten förkylning. Det värker i leder och muskler och i bröstet för varje inandning. Det finns ingen kroppsställning som är bekväm. Jag har frossa och svettas om va...

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards