Familjen Mysbralla

Direktlänk till inlägg 29 januari 2010

Thailand

Av Herr och Fru Mysbralla - 29 januari 2010 06:30



Det går alldeles utmärkt att jag vaccinerar mig med Havrix mot Hepatit A. Jag pratade med Infektionskliniken igår.  Detta gör att vi bara behöver få klartecken från våra arbeten att vara ledig från 28 mars ungefär och två veckor framåt. Jag skulle prata med min chef igår, men hon var hemma med sjukt barn, så jag hoppas att hon är på jobbet idag, annars blir det nästa vecka.


Om/när vi får klartecken ska jag boka tid för vaccination och sedan behöver vi bara bestämma oss för vart i Thailand vi vill tillbringa två veckor, vilken plats som ska vara vår utgångspunkt för olika utflykter och samtidigt vara vår oas med lugn, ro, sol och såklart massor med bad. Det är svårt.



Om någon som läser detta har varit i Thailand eller har hört gott om någon plats är ni varmt välkomna att kommentera detta inlägg och tipsa mig. Det är viktigt att det är finkornig sandstrand, för jag vill inte ha några stora stenar och balansera på. Då kan jag ju inte springa ut i vattnet med racerfart och samtidigt vråla av glädje och frihetskänsla.



 
 
Jossan

Jossan

29 januari 2010 09:03

HEJ vännen

Ville bara önska dig en mysig fredag.

KRAAAAAAAAM

http://wellnessbyme.blogspot.com

 
Ingen bild

stora

29 januari 2010 12:21

Nu kom jag på att jag brukar läsa en blogg från en på mitt jobb. Lotta heter hon och skriver på vk.s bloggar.
Hon har varit i thailand 2 gånger och hade några ställen som hon tycker man ska besöka.
Gå in där och läs vet ja.
Rubriken hon har är-Vägen tillbaka efter olyckan.

 
Ingen bild

Annika

30 januari 2010 10:12

Till Jossan: Hej fina vän! Tack för önskningen. Jag svarar sent så jag hoppas din fredag blev bra. Jag sätter in pengar under lördagen.

 
Ingen bild

Annika

30 januari 2010 10:13

Till Stora: Jag har snabbläst, men ännu inte hitatt några tips på specifika resmål. Ska kolla liote mer. TACK!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herr och Fru Mysbralla - 10 maj 2019 09:30


    Det sägs att man blir starkare när man tar sig igenom prövningar. Jag har jobbat så länge med mig själv, att lära mig lyssna på kroppen, hitta balans, nå en förståelse och acceptans att det är som det är och att jag är som jag är - good e...

Av Herr och Fru Mysbralla - 13 september 2017 09:30

  En ovanlig vanlig dag   Måndagen den 20 februari började som vanligt med att vakna och ta mig upp till arbetsträningen på Intersport. Efter att äntligen ha fått mina "hjälpmedel" trosgördel, medicinsk strumpbyxa samt bälte fungerade det återi...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:14

Grattis älskade Arvid på din 2-års dag önskar mamma, pappa och Liv. Tyvärr får du inte den där roliga fyrhjulingen i present. Men något annat skoj finns i det stora paketet. ...

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 februari 2014 16:08

2014 började bra i hälsoväg. Jag kände mig starkare och piggare än på länge. Jag till och med sa det högt till omgivningen. Nu har jag under någon veckas tid haft diffusa besvär i bröst/hjärta och konstigt pirr i en underarm och fingrar. Älskad...

Av Herr och Fru Mysbralla - 23 januari 2014 15:12

Huvva! Jag ligger i influensa, tror jag iallafall. Det är i alla fall ingen vanlig liten förkylning. Det värker i leder och muskler och i bröstet för varje inandning. Det finns ingen kroppsställning som är bekväm. Jag har frossa och svettas om va...

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards