Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Herr och Fru Mysbralla - 10 januari 2010 09:10


Helgen går för fort tycker jag. Det är redan söndag och nästa gång jag vaknar och kliver upp blir det tidigt på morgonen för att gå till jobbet och dessutom arbeta en lååång dag. En lång dag är från klockan 08:00 till 18:00.


Igår hann jag med att köra ett wake-up styrkepass med min fina vän J och sedan ta en lunch ute med henne och Älskade R. Jag mumsade i mig bakpotatis med keso och rökor + sallad. Smakade mycket bra.



Sedan fortsatte jag och Älskade R mot citys ena elektronikaffär för att se om det fanns några trevliga datorer där. Butiken vi sökte efter hade stängt ner, så vi kikade på några handväskor åt mig istället. Det var mest för att få komma in i värmen och tina mina ben. Efter det åkte vi till ICA Maxi för att handla. Kylen ekade där hemma och det är aldrig bra. Det blev även inköpt de ingredienser som skulle behövas till söndagens fikakväll.


Det var bara att börja med middagen när vi kom hem och sedan var kvällen ett faktum. Jag bara jäste i soffan halvsovandes medan Älskade R satte sig på cykeln i vardagsrummet. Enda gångerna jag lyfte på rumpan var för att hämta vatten åt honom eller för att gå och kissa.



Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards