Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Herr och Fru Mysbralla - 14 januari 2010 20:22



Vi rullade så sakteliga in på parkeringen vid vår lägenhet. Strax innan såg vi en gammal Saab parkerad utanför våra grannars trappuppgång alldeles bredvid våran. Älskade R kommenterade att det säkert är knarkfolket som håller till där. Tydligen vet han mer än vad jag gör. Kanske grannarna hört och sett saker och sedan berättat.



I alla fall så startades bilen och de körde på den lilla gångvägen alldeles nedanför trappan till porten och jag såg Älskade R kliva åt sidan. Bilen ökade farten lite och jag hann med nöd och näppe hoppa åt sidan ner i djupsnön. Precis bredvid mig var stentrappen och den råkade de köra in i. Inte så stabil körning direkt.


Ve och fasa, jag hann bli rädd.


Men vad bildårarna/knarkfolket inte hade räknat med var att polisen stod och lurade i skogen alldeles intill och körde snabbt som sjutton fram och blockerade vägen för Saaben. Mer såg inte jag, men Älskade R kikade lite mer och såg polisen kliva ur, kolla deras baklucka och snacka med dem. Efter ett tag var polisbilen och allt folk borta, kvar stod Saaben. Vi tror att polisen plockade med sig knarkfolket.



Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards