Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 24 juli 2009 09:14



Nu är det dags att ta tag i semestern. Här behövs lite struktur och rutiner på mat och träning igen. Efter nästan två veckor utan planering och fysisk aktivitet ska jag nu återgå till det normala, härligt!


Ska fråga Älskade R om han vill med ut på en promme.


Det blev dock ingen promenad tillsammans. Älskade R vaknade med täppt näsa och kände sig inte alls frsäch. Jag åt frukost och innan det blev träning åkte vi förbi och lämnade in min dator för gratis felsökning på ARSA. Därefter släpptes jag av på stan för att besöka n´Joy och köra rygg + mage och direkt efteråt hoppa på crosstrainern för lite flåsträning.



Jag gick omkring med musik i öronen och ett fånigt flin under hela träningen. Fy sjutton vad härligt att få röra på mig igen och känna att det finns någon muskel här och där! Totalt en timmes träning och tiden flög iväg. Detta pass var perfekt och fler ska det bli.




Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards