Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 3 juli 2009 06:28


Igårkväll när jag åkte till Ica på Viksäng för att påbörja inhandlingen inför mitt finbesök på söndag. Jag plockade på mig lite av det ena och det andra och insåg när jag kom till kassan att jag inte fått med mig något av de saker jag hade planerat. Jag fick bland annat med mig kaffe (oerhört viktigt), mineralvatten (ännu viktigare) och mjölk. Det glutenfria brödet etc glömdes bort hahaha!


Det får helt enkelt bli en färd till affären imorgon eller på lördag för att köpa det som är viktigt inför söndag, måndag och tisdag.


När jag fram till kassan stod jag bredvid godisväggen och kikade lite snabbt över de olika sorterna. Vad får jag se om inte äkta lakritsfudge från Karamellkungen!



Det är verkligen en godissort som jag kan äta massor av tills jag blir nästan äcklad och dagen efter kan det synas när man gör nummer två på toaletten. Men eftersom det inte var lördag köpte jag bara tre stycken fina bitar plus tre andra chokladkarameller från lösvikten. Det fick räcka.


Normalt sett skulle jag ha börjat äta av godiset redan när jag packade ner varorna i ryggsäcken, men denna gång skulle jag verkligen njuta av fudgen, så jag stoppade ner även godispåsen och cyklade hem. Ojojoj vad jag ångrade att jag endast köpte tre bitar av fudgen. Den är ju bara för underbar när den smälter i munnen. bitarna är stora, men ska ändå stoppas in hela i munnen för bästa smak och känsla. Åh, nu rinner snålvattnet till bara för att jag tänker på dessa godbitar.....



 




Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards