Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Herr och Fru Mysbralla - 10 juli 2009 20:25




Ikväll tvättar jag för fullt. Jag undrar varför jag har så mycket sängkläder som ska tvättas?!?! Kanske för att jag haft besök precis som jag skrivit om tidigare. Jag fick också helt oväntat ytterligare besök av dem på deras hemväg då deras egentliga hållplats hade drabbats av vattkoppor (Röda hund enligt vissa).

=)


I alla fall så tiiade solen fram en lite stund mellan mina tvättsessioner och jag tänkte passa på att ge mig ut på en rask promenad. Sagt och gjort så traskade jag iväg glad i hågen. Jag hann inte mer än innanför porten så började det här numer vanliga regnet ösa ner. Snacka om att ha röta!


Jag undrar om jag har lika mycket tur imorgon när jag ska simma Vansbro Tjejsim tillsammans med K. Det känns som om vattnet kommer att vara kallt och om det blåser som det har gjort i flera dagar blir nog känslan av motströms ännu värre.


För att lugna eventuella personer i min närhet så vill jag påminna om att jag är som en fisk i vattnet och under loppet finns det båtar med folk i som plockar upp en om det behövs.



Nu ska jag packa eftersom det blir en tidig morgon. Klockan 06:00 ska vi börja rulla från Västerås och klockan 11:30 går starten. Önska oss gärna lycka till!





Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards