Familjen Mysbralla

Alla inlägg den 25 december 2008

Av Herr och Fru Mysbralla - 25 december 2008 19:51

Uppifrån och ner är bilderna:


- Älskade R med systersonen W som öppnar julklappar

- Älskade R:s mormor

- Tomten på besök

- Lille W med sin morbror B (alltså R:s lillebror B)

- Alla utom R:s mamma samlade på bild

Av Herr och Fru Mysbralla - 25 december 2008 17:41

...OM någon har eller kommer att försöka nå mig via min telefon (har bara mobil) så kommer jag inte att veta om det. Telefonen skulle laddas när vi väl kom upp till Ö-vik, men den hann stänga av sig själv innan dess tyvärr. Det gjorde att jag behövde starta den och skriva in PIN-koden, vilken jag trodde var densamma som på min gamla mobil. Så var dock inte fallet...jag skrev fel tre gånger och nu behövs PUK-koden, vilken ligger i någon kartong hemma i lägenheten i Västerås. Jag ska se om Telia-butiken har öppet imorgon och om de vill vara snälla och låsa upp telefonen åt mig.


I alla fall har jag haft en härlig jul med allt från praktiska, roliga, tänkvärda och varma till önskade julklappar.

=)

Klicka för att se nästa bild

Här ovanför är min och vännens julklapp till varandra. Vad tycks???


Av Herr och Fru Mysbralla - 25 december 2008 08:45


Från vänster:

Lillasysters sambo J, lillasyster själv, mammsen, jag och min älskade vän R.



Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards